ناپدری

ساخت وبلاگ

 بهبود يادگيري دروس چهارم دبستان

محتواي آموزشي کلاس چهارم ابتدايي نسبت به سال هاي قبل پيچيده تر و داراي مباحث مفهومي بيشتري نيز مي باشد. به عبارت ديگر حجم سنگيني از داده‌ها و اطلاعات به يکباره در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد که در صورت عدم آموزش صحيح و با گذشت زمان تمامي مطالب تدريس شده به فراموشي سپرده مي شوند.

 

بنابراين آنچه حائز اهميت است به کارگيري روش هاي نوين آموزشي و بهره‌مندي از ابزارهاي کمک آموزشي مي باشد، ضمن آنکه فرايند آموزش را تکميل مي کنند، مسير يادگيري را نيز براي دانش آموزان کلاس چهارمي مهيا مي سازند. به عنوان مثال آموزش مشارکتي و استفاده از کاربرگ چهارم دبستان به عنوان يکي از ساده‌ترين و درعين حال يکي از موثرترين روش‌ها و  کارآمدترين محصولات کمک آموزشي مي باشد که تاثير بسزايي در يادگيري دانش آموزان دارد. در ادامه بحث به بررسي روش هاي کارآمد آموزش و معرفي کاربرگ به عنوان يکي از ابزارهاي کمک آموزشي موثر درزمينه  بهبود يادگيري دروس چهارم دبستان خواهيم پرداخت.

 

به کارگيري روش هاي نوين تدريس

دانش آموزان حال حاضر نيازهاي آموزشي متفاوت تري نسبت به دانش آموزان در گذشته دارند لذا بر طرف نمودن نيازهاي آموزشي اين گروه از دانش آموزان مستلزم به کارگيري متدهاي نوين آموزشي مي باشد. بر اساس نتايج و بازخوردهاي بدست آمده روش آموزشي موثر و قابل قبول است که دانش آموزان را به نحوي درگير فرايند تدريس نمايد و نقشي موثر و کارا در جريان تدريس داشته باشند.

آموزش همراه با بازي، تدريس مشارکتي و فعال، تدريس اکتشافي و يادگيري معکوس از جمله تکنيک هاي آموزش تعاملي هستند که باعث افزايش مشارکت دانش آموزان در فعاليت‌هاي کلاسي مي شوند. ضمن آنکه با بهره‌گيري از اين روش هاي آموزشي و از طريق ايجاد يک فضاي آموزشي جذاب و کلاس پويا زمينه براي داشتن دانش آموزان فعال و علاقه مند به يادگيري فراهم مي شود.

دانش آموزان کلاس چهارمي با توجه به اقتضاي سني که دارند، در مورد مسائل و جزئيات بسيار کنجکاو بوده و به دنبال يادگيري و اثبات مباحث علمي هستند. معلمين با برگزاري کلاس درس در فضاهاي مختلف موجود در مدرسه مانند حياط، آزمايشگاه، کتابخانه و ...، ايجاد تنوع در روش تدريس، انجام چالش همراه با آزمايش هاي متعدد و ايجاد فرصت کسب تجربه مي توانند پاسخگوي کنجکاوي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان نيز باشند.

ضمن آنکه در اين مسير براي هموارسازي فرايند يادگيري بهتر است از ابزارهاي کمک آموزشي همچون فيلم ها و نرم افزارهاي آموزشي، کاربرگ دبستان و ... بهره جست.

 

a9_r1cp.jpg

 

استفاده از کاربرگ چهارم دبستان

 

کاربرگ دبستان مجموعه‌اي از تکاليف هدفمند و برنامه ريزي شده مي باشد که بر اساس بودجه بندي دروس و نيازهاي آموزشي دانش آموزان تهيه شده و به صورت هفتگي و يا ماهانه در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد.

کاربرگ چهارم دبستان نشانه يک ابزار کارآمد و موثر براي جمع بندي و دوره‌ي مطالب درسي مي باشد که دانش آموزان در طول يک هفته فراگرفته‌اند. حل تمرين و نمونه سوالات کاربرگ زمينه را براي سنجش و خود ارزيابي دانش آموزان فراهم ميکند ضمن آنکه اين فرصت را به معلمين مي‌دهد تا نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسايي نمايند و در کوتاه مدت مشکلات آنها را برطرف کنند.

تا کنون استفاده از کاربرگ اثربخشي قابل توجهي در فرايند يادگيري دانش آموزان داشته و با ساختار و محتواي طبقه بندي شده‌اي که دارد، باعث فهم عميق تر مطالب مي شود. يکي از دغدغه‌هاي دانش آموزان کلاس چهارمي يادگيري جامع و کامل مطالب و صد البته نهادينه سازي اطلاعات درسي مي باشد، حل تمرين‌ها و نمونه سوالات کاربرگ ها فرصت بيشتري را براي تکرار و دوره‌ي محتواي درسي کتاب فراهم مي آورد و باعث تثبيت مطالب در حافظه‌ي بلند مدت دانش آموزان مي شود.

فضاي يادگيري جذاب و چالش برانگيز دانش آموزان را به همکاري و مشارکت در فرايند يادگيري تشويث مي نمايد و مسير آموزش را براي معلمين نيز هموار مي سازد، کاربرگ چهارم دبستان نشانه از جمله ابزارهاي کمک آموزشي است که اين امکان را براي دانش آموزان و معلمين به وجود مي آورد و فرصت را براي داشتن يک کلاس فعال و پويا فراهم مي کند.

 

 

 

روش ها وابزارهاي کمک آموزشي متعددي هستند که در بهبود فرايند يادگيري مباحث چهارم دبستان مي توانند تاثيرگذار باشند، لذا شايسته است با در نظر گرفتن امکانات، توانمندي و نيازمندي هاي دانش آموزان به صورت هدفمند و با برنامه ريزي درست از آنها بهره جست.

 

 

 

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:02

جاروبرقي و جارو شارژي خوب داراي چه مشخصاتي است؟

همان‌ طور که مي ‌دانيد امروزه جاروبرقي و يا حتي جارو شارژي جزو لوازم ‌خانگي اصلي در هر خانه ‌ي محسوب مي ‌شوند، مطمئناً نظافت منزل بدون آنها کار بسيار سخت و دشواري است.

c9_6q4.jpg

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام فروشگاه اينترنتي 20 بخر، به همين دليل ما براي انتخاب و تهيه يک جاروبرقي و يا جارو شارژي مناسب احتياج به اين داريم که بدانيم يک جاروبرقي و يا جارو شارژي بايد داراي چه خصوصياتي باشد تا به راحتي بتوانيم در ميان انبوهي از برندها و مدل ‌هاي مختلف که در بازار وجود دارد، بهترين مدل را بر اساس نياز و بودجه خود تهيه کنيم، به همين دليل ما در ابتدا به بررسي امکانات و مشخصات جاروبرقي مي ‌پردازيم و در ادامه در مورد يک جارو شارژي مناسب صحبت خواهيم کرد.

درست است که عملکرد اصلي يک جاروبرقي قدرت مکش آن است اما موارد ديگري نيز وجود دارد که به هنگام خريد بايد به آن دقت کنيم در اين متن ما مواردي را که شما بايد در زمان خريد جاروبرقي بايد به آن دقت کنيد را بيان خواهيم کرد.

در ابتدا شما بايد انتخاب کنيد: جاروبرقي کيسه‌ اي يا جاروبرقي بدون کيسه؟ جاروبرقي مخزني يا همان بدون کيسه همان‌ طوري که از اسمش هم پيداست تفاوت در مخزن زباله آن است، زماني که شما از جاروبرقي بدون کيسه استفاده مي ‌کنيد ديگر احتياج به کيسه نداريد اما محققان اين جاروبرقي بدون کيسه را براي کساني که مشکل تنفسي دارند پيشنهاد نمي ‌کنند؛ چرا که اين دسته از جاروهاي برقي در درازمدت باعث به وجود آمدن بيماري ‌هاي تنفسي در افراد مي ‌شوند به همين دليل است که اکثر برندها تعداد مدل‌ هاي جاروبرقي بدون کيسه يا همان مخزني کمتري دارند.

 

اما مهم ‌ترين فاکتوري که اکثر افراد براي انتخاب جاروبرقي به آن توجه مي ‌کنند وات آن است که از 500 وات شروع مي ‌شود تا 3000 وات؛ بايد دقت داشته باشيد که اين عدد نشان قدرت مکش جاروبرقي محسوب نمي‌ شود، چرا که توان مکش بر اساس AirWatt  محاسبه مي ‌شود، هر چند که مسلماً موتوري که وات بيشتري دارد قدرت مکش بيشتري نيز خواهد داشت اما اگر دو جاروبرقي با وات يکسان را با يکديگر مقايسه کنيد متوجه مي‌ شويد که قدرت مکش آنها مي ‌تواند کاملاً با يکديگر متفاوت باشد، چرا که قدرت مکش به طراحي پارويي، اتصالات لوله‌ ها و عايق ‌بندي بدنه ارتباط مستقيم دارد، پس بهتر است وات را با اين حال مهم است در ابتدا بيشتر يک عدد فرض کنيم و تنها به آن اکتفا نکنيم و مدل، برند و موارد ديگر را نيز در مدنظر قرار دهيم.

يکي ديگر از فاکتورهاي بسيار مهم در يک جاروبرقي مناسب، داشتن فيلتر هواست که هواي خروجي را تميز مي ‌کند چرا که عدم اين وجود اين فيلتر هوا مي‌ تواند باعث به وجود آمدن آلرژي و بيماري‌ هاي تنفسي شود؛ از بهترين نوع اين فيلتر هوا مي ‌توان فيلتر با اشاره کرد که در بيشتر مدل ‌هاي جاروبرقي بوش نيز ديده مي‌ شود. نکته بعدي جنس لوله خرطومي جارو است چرا اکثر افراد براي جابه‌جا کردن جارو آن را روي زمين مي ‌کشند و اين موضوع باعث پاره‌شدن لوله خرطومي مي ‌شود؛ لوله ‌هاي کنفي ديگر اين مشکل را ندارند و هيچ‌وقت شکسته و يا پاره نمي‌ شوند پس به اين‌گونه موارد نيز توجه لازم را داشته باشيد.

 

حال کليتي را درباره جارو شارژي بررسي کنيم؛ در ابتدا که جاروهاي شارژي وارد بازار شدند، بسيار زياد مورد استقبال افراد قرار گرفتند اما به دليل آن که قدرت مکش بسيار کمي داشتند و علاوه بر عمر کم باطري، مدت زمان شارژ آنها نيز بسيار کم بود؛ بسياري از مصرف‌کنندگانش، رضايت‌مندي بايد را از جارو شارژي‌ ها نداشتند. با گذر زمان همه چيز تغيير کرد؛ امروزه با استفاده از باطري‌ هاي جديد در جارو شارژي ديگر مشکل مدت زمان شارژ وجود ندارد و عمر آنها نيز بطور چشم‌ گيري افزايش پيدا کرد تا جايي که بسياري از افراد حتي بجاي جاروبرقي از جارو شارژي در منزل خود استفاده مي ‌کنند؛ چراکه اين جاروها بدون سيم با قابليت جابه‌جايي راحت، وزن و صداي بسيار کم نياز آنها را برطرف کرد.

در اين ميان اگر بخواهيم از پرفروش‌ترين جاروهاي شارژي بگوييم، مي ‌توانيم جارو شارژي بوش را نام ببريم که با تکنولوژي‌هاي به‌روز توانست در مدت زماني کوتاه جاي خود را در بازار دنيا پيدا کند. جارو شارژي‌ها امروزه به دو دسته کلي تقسيم مي ‌شوند جارو شارژي دستي و جارو شارژي عصايي اما توجه داشته باشيد که بسياري از مدل هاي جارو شارژي دسته بلند و يا عصايي به دو شکل دستي و عصايي قابل استفاده هستند. براي درک بهتر اين مدل‌ هاي موجود و جديد مي ‌توانيد به فروشگاه اينترنتي بيست بخر مراجعه کنيد و حتي اگر قصد خريد جاروبرقي و يا جارو شارژي براي منزل خود داريد با کمترين قيمت از اين فروشگاه آنلاين تهيه کنيد و آن را درب منزلتان دريافت کنيد.

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:37

کدام خودروبر براي ماشين شما مناسب تر است؟

ممکن است ماشين­ هاي متنوعي را با امکاناتي خاص جهت خودروبري ببينيم. به طور کلي خودروبر­هايي كه در اين زمينه فعال­اند به سه دسته تقسيم مي شوند:

  • يک دسته از اين ماشين­ ها كه عموما خودرو هاي سبک را جابه جا مي کنند شامل: نيسان، وانت و وانت پرايد مي شوند. اين براها نهايتا خودروهايي كه در سايز و اندازه خود باشند را جابه جا مي کنند. به اين دسته ماشين­ هاي سبک گفته مي شود. خودروبر پارس مي تواند خودروي شما را در سريع ترين زمان ممکن جابجا کند.
  • دسته دوم ماشين­ هاي باربري مي باشند كه خودرو هاي شاي بلند و سنگين­تر را به نسبت دسته اول جابه جا و حمل مي کنند. اين خودروها شامل ايسوزو، کاميون، خاور و از اين دست ماشين ­ها مي باشند. به اين باربر هاي نسبتا بزرگ­تر ماشين­ هاي نيمه سنگين گفته مي شود. اين بارها قادر به کشش خودرو يا حتي سوار کردن کامل خودرو بر آن­ها مي باشند. براي ارسال خودرو مي توانيد از خودروبر پارس استفاده کنيد.
  • گروه سوم از اين خودروها را كه قطعا مي­توانيد حدس بزنيد! بله، ماشين­ هاي سنگين كه کارايي بيشتري نسبت به دو مورد قبل دارند. اين باربر هاي بزرگ شامل کمپرسي، تريلي، ترانزيت، کفي و… بوده كه مسلما خودرو هاي خراب سنگين را جابه­جا مي کنند. مثلا يک کاميون در جاده مانده تنها توسط يکي از اين ماشين­ هاي سنگين خودروبر جابه جا مي شود.

چرا بايد از خودروبر­ هاي مناسب استفاده کرد؟

فکر کنيد يک کاميون از کار افتاده را با نيسان جابه جا کنند! کمي خنده­دار و البته خطرناک است. هر خودرويي را بايد با وسيل هاي در حد و اندازه خود کشيد تا در عين حفظ تعادل آن به شاسي­ ها و بدنه خودرو خسارت وارد نشود.

يک کاميون را بايد توسط ماشين­ هاي سنگين و ترجيحا از نوع کفي جابه جا کرد تا خودرو کاملا بر ماشين خودروبر سوار شده و در هنگام جابه­جايي دچار خسارات بعدي نشود. پس بايد براي حمل خودرو توسط خودروبر حتما بدنه و شاسي روي هم سوار شوند تا تراز بهتري براي خودرو ايجاد شود.

نکاتي كه يدکش ماهر بايد رعايت کند!

اين نکته بسيار حائز اهميت است كه خودرو بايد بدون ايجاد هيچ اشکالي به مقصد برسد؛ اما چگونه؟ مشخص است كه با رعايت نکات ايمني. هر ماشين خودروبر بايد نکاتي را جهت انجام درست و بي­ دردسر خودروي خراب و سالم براي مقصد رساندن آن رعايت کند مثل:

  • اصول حمل خودرو

يکي از اصلي ­ترين اين اصول، اطمينان از سالم بودن اجزاء خودروبر بوده كه ميزان باد لاستيک مهم ترين نکته است. فشار مناسب باد لاستيک به کنترل درست ماشين و مصرف متعادل سوخت آن کمک شاياني مي کند.

  • رعايت سرعت مناسب

داشتن سرعت مناسب مستلزم دانستن وزن خودروي در حال حمل است. در واقع راننده ماشين خودروبر براي داشتن سرعت استاندارد بايد وزن و سايز خودروي در حال حمل را بداند تا در زمان مناسب ترمز کرده و از خسارت وارد شدن به خودرو هم پيشگيري کند.

  • ديد مناسب

داشتن ديد وسيع و مناسب نسبت به همه جوانب و خودروي خراب به راننده کمک مي کند تا در پيچ و چهارراه­ها درست رانندگي کند.

انواع تجهيزات مورد نياز براي خودروبر­ها

مي ­دانستيد كه بعضي خودروبرها نقش تعميرکار صحرايي هم ايفا مي کنند. شايد خودروي خراب قبل از حمل به رفع نقص مهم نياز داشته باشد به همين خاطر اين ماشين ­ها داراي تجهيزات و ابزار ايمني و فني مي باشند كه بعضي از آن ها شامل موارد زير است:

  • جک هيدروليکي
  • کابل و زنجير
  • جعب هاي شامل انواع ابزار مثل: پيچ گوشتي، اره آهن­بر و
  • پتک يا انواع چکش
  • تجهيزات يدکي مثل: تسمه، گريس، بنزين، واسکازين و
  • کپسول آتش نشاني
  • انواع بالابرها
  • چراغ گردان­ هاي هشدار دهنده
  • جعبه کمك هاي اوليه
  • مثلث شبرنگ

کلام آخر

خودروبرها کاري حساس و مهم انجام مي دهند به همين خاطر بايد همه نکات ايمني را رعايت نمايند تا از وقوع اتفاقات بد و خطرناک پيشگيري کنند. توجه به نوع و اندازه خودروي دچار نقص شده و رعايت نکات ايمني در حمل بار از اولين اقداماتي است كه هر ماشين خودروبر بايد رعايت کند. پس اگر خودروي شما به يدک شدن نياز داشت حتما دقت کنيد اين نکات از جانب راننده درنظر گرفته مي شود يا خير!

يكي از مزيت هاي مخصوص خودروبر پارس صدور بيمه نامه و بارنامه براي خودرو در حال حمل توسط اين مجموعه در طول مسير است. خودروبر فشم رضايت و آرامش مشتري را سرلوحه فعاليت خود قرار داده است. از اين رو سعي كرده علاوه بر به كارگيري تجهيزات ايمن و پيشرفته، از كادري مجرب و متعهد براي ارائه خدمات خود کمک بگيرد. خودروبر پارس در كنار تجربه كسب شده در سالهاي خدمت خود، مداوما از نظرات و خواسته هاي مشتريان براي پيشرفت و بهبود خدمات خود استفاده كرده است.

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:22

ويندوز 10 ايکس رسماً لغو شد!

اخبار سيستم عاملمايکروسافت

 

بالاخره پس از شايعات و گمانه‌زني‌هاي زياد، مايکروسافت امروز رسماً اعلام کرد که پروژه سيستم عامل ويندوز 10 ايکس (Windows 10X) را لغو کرده است. اين اطلاعات در يکي از پست‌هاي وبلاگ مايکروسافت که اتفاقاً خبر نسخه جديد به‌روزرساني ويندوز 10 21H1 را اعلام کرده، درج گرديده است. با ديجي رو همراه باشيد.

  1. به گفته مايکروسافت، با لغو شدن ويندوز 10 ايکس، اين شرکت از ويژگي‌ها و قابليت‌هاي پروژه در ويندوز فعلي و ساير محصولات خود استفاده خواهد کرد. برخي از اين ويژگي‌ها در حال حاضر در نسخه پيش نمايش Windows Insider وارد شده‌اند که از جمله آن‌ها مي‌توان به فناوري کانتينر جديد در مايکروسافت ديفندر اپليکيشن گارد، تايپ صوتي پيشرفته‌تر و صفحه کليد لمسي مدرن با اندازه کليد، اصوات، رنگ‌ها و انيميشن‌هاي بهينه‌سازي شده، اشاره کرد. دوربين مداربسته
  2. ويندوز 10 ايکس در ابتدا قرار بود نسخه‌اي سبک از ويندوز 10 باشد و به طور خاص براي دستگاه‌هاي دو نمايشگره مانند سرفيس نئو (Surface Neo) طراحي شود. سپس اوايل سال جاري، مايکروسافت اعلام کرد که تصميم خود را در مورد اين سيستم عامل عوض کرده و آن را براي لپ‌تاپ‌هاي تک صفحه‌اي منتشر خواهد کرد. حتي در ژانويه يک نسخه دمو از آن نيز در دسترس قرار گرفت. قيمت دوربين مداربسته

در حال حاضر، مايکروسافت مشغول تکميل به‌روزرساني جديد 21H1 خود براي ويندوز 10 است که يک به‌روزرساني نسبتاً جزئي خواهد بود و به‌روزرساني بزرگ اين سيستم عامل براي عرضه در ماه اکتبر (مهر-آبان) برنامه‌ريزي شده است.

بيشتر بخوانيد  : دوربين مدار بسته   خريد دوربين مداربسته

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:18

منظور از دوال استريم – Dual Stream در دوربين هايک ويژن چيست ؟

هر دوربين مداربسته  بطور همزمان حداقل دو جريان تصويري را براي دستگاه ضبط NVR يا DVR ارسال مي کند .در ادامه در خصوص مفهوم دوال استريم دوربين هايک ويژن توضيح مي دهيم .


استريم چيست ؟


استريم – Stream يا جريان مدار بسته شامل چند مشخصه مهم تصوير است که توسط کاربر تنظيم مي شود .از جمله مواردي که در استريم هر دوربين تنظيم مي شود مي توان به رزولوشن تصوير ،سرعت تصوير برداري ،فرمت فشرده سازي ، بيت ريت و مشخص کردن کيفيت تصوير اشاره کرد .براي تنظيم هر استريم بايد تمامي موارد ذکر شده را تنظيم کرد .

منظور از دوال استريم Dual Stream در دوربين هايک ويژن چيست ؟

بيشتر بخوانيد:  تي وي تي      پکيج دوربين مداربسته

 

دوال استريم به چه معناست ؟


مفهوم دوال استريم به معناي ارسال همزمان دو استريم مستقل توسط دوربين مدار بسته است . دستگاه ضبط شامل DVR يا NVR هر دو استريم را دريافت مي کند ، استريم اول يا Main Stream جهت ضبط مستقيم بر روي هارد دستگاه استفاده مي شود و استريم دوم يا Sub Stream جهت انتقال تصوير دوربين بر روي تلفن همراه در بستر اينترنت تنظيم مي شود .


بالاترين کيفيت و عملکرد دوربين مدار بسته  هايک ويژن  که به دستگاه ضبط ارسال مي شود را استريم اصلي يا Main Stream گويند. اين استريم جهت ضبط بر روي رکوردر هايک ويژن استفاده مي شود .


پايين ترين کيفيت و عملکرد دوربين مدار بسته که توسط کاربر تنظيم شده و به دستگاه رکوردر ارسال مي شود ، استريم دوم يا Sub Stream مي باشد . اين استريم معمولا براي انتقال تصوير دوربين بر روي تلفن همراه از بستر اينترنت استفاده مي شود.


همه ي تجهيزات مدار بسته هايک ويژن دوال استريم هستند و مي توانند بطور همزمان دو يا چند استرم جداگانه را ارسال و يا دريافت نمايند . کاربر با توجه به نياز مي تواند استريم هاي مختلف را تنظيم و جهت ضبط ، نمايش و يا انتقال تصوير بر روي موبايل مورد استفاده قرار بدهد .

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:24

زمانبندي و اجراي عمليات نصب دوربين مداربسته

اجراي عمليات نصب و راه اندازي  دوربين مداربسته  ، اهميت زيادي در طراحي يک سامانه نظارت تصويري دارد ، هر چه اندازه يک پروژه مدار بسته بزرگتر باشد ، ضرورت نحوه زمانبندي پروژه بيشتر خودنمايي مي کند از اين رو در اين محتوا شما با برخي از مواردي که در مورد نحوه زمانبندي پروژه بايد به آنها توجه کنيم آشنا مي شويد .

 

نحوه زمانبندي پروژه و اجراي عمليات نصب و راه اندازي دوربين مداربسته چگونه است ؟

اندازه پروژه و تاثير آن بر نحوه زمانبندي پروژه

هر چه اندازه يک پروژه بزرگ تر باشد ، نصب و راه اندازي آن زمان بيشتري طول مي کشد ، هر چه مدت زمان نصب بيشتر طول بکشد ، موارد متعددي مانند مديريت هزينه و تکنسين هاي نصب تجهيزات مدار بسته در کنار حفظ کيفيت کار بيشتر خودنمايي مي کند از اين رو بايد نحوه زمانبندي پروژه به گونه اي طراحي شود که براي تمامي موارد و مشکلات احتمالي زمانبندي مناسب در نظر گرفته شود .

اجزاي پروژه و تاثير آن بر نحوه زمانبندي پروژه

اجزاي يک سيستم مدار بسته با توجه به نوع نياز مشتريان و محل اجرا متفاوت است ، برخي از پروژه ها از تنوع محصول کمتر و برخي محصولات متنوعي را شامل مي شوند ، انواع دوربين ها ، سوئيچ ها ، رک و تجهيزات شبکه ، کابل هاي شبکه ، فيبر نوري ، برق ، راديو وايرلس ها ، داکت ، لوله و بسياري ديگر مي تواند تنها بخشي از اجزاي يک پروژه باشد که همه اين موارد در نحوه زمانبندي پروژه موثر است و بايد براي نصب و سرهمبندي هر کدام اقدام مناسب در زمان مناسب انجام شود .

فاز بندي پروژه

نحوه زمانبندي پروژه هنگامي که ابعاد و تنوع محصولات بسيار زياد است با بقيه پروژه هاي متفاوت است . در اينگونه موارد معمولا طي جلسات هماهنگي با کارفرما نحوه زمانبندي پروژه را به گونه اي تغيير مي دهند که پروژه به صورت فاز به فاز اجرا شده و نتايج در بازه هاي زماني کوچک تر بررسي شود و هر گونه عقب ماندگي از زمان اجرا ، در حداقل زمان تشخيص داده شده و براي حل مشکل آن تدبيري انديشيده شود .

واحد پروژه شرکت پرشيا سيستم پيش از شروع عمليات نصب دوربين مداربسته  و راه اندازي هر پروژه اي نحوه زمانبندي پروژه را بر اساس معيار هاي استاندارد آن و با استفاده از نرم افزار هاي تخصصي زمانبندي پروژه ترسيم و به اطلاع کارفرما مي رساند و پس از تاييد کارفرما ، مراحل نصب و راه اندازي سيستم مدار بسته در يک پروژه پياده سازي مي شود .

 

تهيه ليستي از نيازها براي نصب دوربين مداربسته

اولين قدم تهيه ليستي از نيازهايي و انتظارات شما از سيستم دوربين مداربسته است. اين به اين معناست که مشخص کنيد در چه مکان هايي نياز به کنترل و نظارت تصوير داريد و در هر محل چقدر شفافيت و کيفيت تصوير مهم است.

نظارت تک تک نقاط توسط دوربين  هم گران است، هم غير ضروري. در نتيجه نقاطي از محل که مهم‌ تر هستند و نياز بيشتري به نظارت دارند را بايد مشخص و اووليت‌ بندي کنيد. نقشه را روي يک کاغذ کشيده و نقاطي که نياز به نصب دوربين مدار بسته است را مشخص کنيد. سپس تک تک مکان‌هايي که براي نصب دوربين مداربسته مشخص کرده‌ايد را چک کنيد تا مطمئن شويد در آن نقطه بهترين تصوير را از دوربين مداربسته مي‌گيريد و شيئي مانع ضبط تصوير توسط دوربين مداربسته نيست.

مکان‌هاي معمول براي نصب دوربين مدار بسته :

  • درب هاي جلويي و پشتي و اضطراري
  • پنجره‌هاي رو به خيابان
  • فضاهاي داخلي ( در خانه : آشپزخانه , پذيرايي و اتاق ها. در مجتمع مسکوني : لابي , ورودي اصلي , پارکينگ ها , اتاق حراست .  در دفاتر اداري: اتاق هاي انتظار , لابي , اتاق کارکنان . در محيط هاي صنعتي: سالن هاي توليد , انبار ها , اتاق ها )
  • کوچه يا خياباني که محل در آن واقع است
  • اتاق تاسيسات , برق , موتورخانه , آتش نشاني
  • راه‌پله‌ ها و راهرو هاي خروج اضطراري

 

خريد بهترين دوربين مداربسته مطابق نياز هاي امنيتي

اگر پروژه ي نصب دوربين مداربسته شما بزرگ يا حرفه اي است مي‌توانيد تمام دستگاه‌هاي مورد نيازتان را بصورت جدا تهيه کنيد. اگر به نصب سيستم دوربين مداربسته ي کوچک و خانگي نياز داريد معمولا خريد سيستم نظارت تصوير بصورت پکيج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. سيستم امنيتي مورد نياز تان شامل دوربين مداربسته، يک دستگاه DVR (دي وي آر)، کابل دوربين مداربسته (کواکسيال يا شبکه)، فيش BNC يا سوکت شبکه (بسته به سيستم دوربين مداربسته اي که نصب مي‌کنيد) و منبع تغذيه و … است .  اگر قصد نظارت بر محيط بزرگي را نداريد، يک سيستم دوربين مداربسته بيسيم (واي فاي يا وايرلس) نيز تا حدودي نيازهايتان را برطرف مي‌کند.

شرکت هايک ويژن  يکي از معتبرترين توليد کنندگان دوربين مداربسته در جهان است. دوربين هايک ويژن را از مهر تجارت مي توانيد خريد کنيد.

نصب دوربين مدار بسته معمولي براي خانه:

پک داراي دو يا سه دوربين مداربسته (براي نظارت بر درب‌ها)، و يک دستگاه DVR (دي وي ار) با فضاي ذخيره سازي (هارد ديسک) کافي براي ضبط دو يا سه هفته ويدئو است .

نصب دوربين مدار بسته براي نظارت کودکان و ديگر اشياء و اماکن مهم در خانه:

تعداد يک تا سه دوربين مداربسته وايرلس indoor مي‌تواند يک اتاق را کاملا پوشش داده و تصوير را مستقيما به کامپيوتر يا تلفن همراه تان ارسال کند.

نصب دوربين مداربسته براي مجتمع مسکوني

سيستم دوربين مداربسته در مجتمع هاي مسکوني با هدف کنترل ورود و خروج افراد و خودرو ها و بالا بردن ضريب امنيتي ساختمان در برابر ورود افراد غريبه يا سارقين نصب مي شود.  همچنين با نظارت بر نوع تردد خودرو ها در پارکينگ چشم ناظري بسيار دقيق براي خودرو ساکنين محسوب مي شود. کنترل تردد سرويس کار ها ع نظافت کار ها , مامورين قرائت کنتور و پيک ها از ديگر اهداف نصب دوربين مدار بسته در مجتمع هاي مسکوني است .

نصب دوربين مداربسته براي فروشگاه ها و شرکت ها

هدف اصلي نصب دوربين مدار بسته براي شرکت ها کنترل و نظارت بر نحوه رفتار و عملکرد پرسنل و ارباب رجوع و مشتري است . شما پس از نصب سيستم دوربين مدار بسته  ( hikvivison  )  در محل شرکت يا فروشگاه خود مي توانيد نظارتي همه جانبه بر نوع رفتار و برخورد با ديگر پرسنل و مراجعه کنندگان , لحن صحبت و يا اشتباهات آن ها داشته باشيد و در نهايت با استفاده از اين نظارت راندمان کاري خود را بالا ببريد.

نصب دوربين مداربسته براي محيط هاي صنعتي و توليدي و کارخانه ها

دوربين مدار بسته در محيط هاي صنعتي, توليدي و کارخانه ها در ابعاد گوناگون مي تواند نقش حياتي و مسمر ثمري ايفا کند . نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخيص خاطي در وقايع پيش آمده , کنترل موجودي انبار و ورود و خروج کالا , کنترل و نظارت بر بخش هاي اداري و مالي از مهمترين اهداف نصب دوربين مداربسته در محيط هاي صنعتي و توليدي است.

 

دوربين هاي مداربسته موردنيازتان را شخصا خريداري کنيد.

وقتي تعداد دوربين مورد نياز تان را جمع بندي کرديد، بايد دقيقا نوع دوربين مداربسته اي که احتياج داريد را مشخص کنيد. خريد يک سيستم امنيتي دوربين مداربسته براي هر محلي مي‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند ده ميليون تومان قيمت داشته باشد، پس بايد دقيقا نوع و مشخصاتي که مي‌خواهيد دوربين مداربسته‌ تان داشته باشد را مشخص کنيد.

براي اطمينان از انتخاب بهترين دوربين هاي مداربسته و دستگاه DVR (دي وي ار) مي‌توانيد از سيستم مشاوره رايگان مهر تجارت استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد. در نظر داشته باشيد که اگر به سيستم دوربين مدار بسته کوچک نياز داريد پکيج هاي آماده به نصب دوربين مداربسته ارزان تر تمام مي ‌شوند و همچنين با استفاده بسته آموزش نصب دوربين مدار بسته که همراه پکيج ارسال مي ‌شود، مي‌ توانيد به راحتي خودتان سيستم دوربين مداربسته را نصب کرده و براي نصب هم هزينه ‌اي پرداخت نکنيد.

سيستم دوربين مداربسته بي سيم يا سيمي:

يکي از مزاياي استفاده از دوربين هاي مدار بسته وايرلس (بي سيم يا واي فاي)، امکان نصب آن بدون نياز به ايجاد حفره روي ديوارهاي خانه براي سيم کشي مي ‌باشد. اما لازم به ذکر است هرچه دوربين مدار بسته واي فاي (وايرلس، بي سيم) از دستگاه DVR دورتر شود، قدرت و کيفيت سيگنال تصوير ارسالي کمي کمتر مي‌شود. اگر قصد نظارت بر مکان بزرگي را داريد، از دوربين هاي مداربسته سيمي استفاده کنيد، ولي اکثرا براي نصب دوربين مداربسته در خانه، سيستم دوربين مدار بسته بيسيم (واي فاي، وايرلس) چه از لحاظ سادگي نصب و چه از لحاظ سادگي سيستم، بهتر است.

تشخيص حرکت (موشن ديتکشن):

بعضي دوربين هاي مدار بسته تنها وقتي حرکتي تشخيص دهند شروع به ضبط تصوير مي‌کنند. ضبط تصوير تنها وقتي کسي در اتاق است، باعث صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي و انرژي مي‌شود.

انتقال تصوير دوربين مداربسته:

بسياري از دوربين هاي مدار بسته قابليت انتقال تصوير دستگاه DVR را ممکن مي‌کنند. با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد در کيلومترها دورتر از خانه يا محل کار از طريق گوشي تلفن همراه و يا لپ تاپ، تصاوير دوربين هاي مدار بسته نصب شده در خانه و محل کارتان را با استفاده از نرم افزار انتقال تصوير نصب شده روي سيستم‌تان، ببينيد.

 

راه اندازي يک دستگاه DVR و يک مانيتور

براي مشاهده و ضبط تصوير دوربين هاي مدار بسته تان نياز به يک دستگاه DVR داريد. دي وي ار تمام تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته را دريافت کرده و به يک مانيتور يا تلويزيون ارسال مي‌کند. دستگاه هاي DVR فضاي ذخيره سازي (هارد ديسک) متفاوتي دارند که به آنها اجازه مي‌دهد از چند روز تا چند ماه تصوير ذخيره کنند.اگر يک پکيج دوربين مداربسته خريداري کنيد، معمولا پکيج شامل دستگاه DVR است.
دستگاه NVR (ان وي آر يا Network Video Recorder که براي سيستم دوربين هاي مداربسته شبکه استفاده مي‌شود) و دستگاه VCR (وي سي آر براي سيستم دوربين هاي مداربسته آنالوگ استفاده مي‌شود) نيز براي خريد در دسترس هستند.
 

تست تجهيزات قبل از نصب دوربين مداربسته

قبل از نصب پکيج دوربين مداربسته، از سلامت تمام تجهيزات از جمله کابل‌ها و فيش‌ها، دستگاه DVR، دوربين هاي مدار بسته، مانيتور يا تلويزيون اطمينان حاصل کنيد.

نصب دوربين مدار بسته

 

انتخاب ارتفاع و زاويه مناسب براي نصب دوربين مداربسته

بهترين زاويه هر اتاقي براي نصب دوربين مدار بسته معمولا کنجي از اتفاق است که ديوارا و سقف به هم مي‌رسند. اطمينان حاصل کنيد که دوربين مداربسته تصوير تمام ورودي‌ها و خروجي‌هاي موجود در اتاق را پوشش داده و نزديک به يک منبع انرژي برق مانند پريز برق است.

اگر قصد نصب دوربين مدار بسته در فضاي بيرون را داريد، دوربين مدار بسته را در ارتفاع 3 متر يا بيشتر نصب کنيد، تا دوربين مداربسته در دسترس افراد نباشد.

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:53

طراحي سايت صرافي

ساخت صرافي ارز ديجيتال آنلاين با تمامي امکانات ويژه

 اين روزها که بحران کرونا خيلي از اقتصاد هاي دنيا را تحت الشعاع خود قرار داده  و باعث رکود اقتصادي در سراسر دنيا شده است بد نيست بدانيد که جهش ويروسي به نام ميليادرونا ديگر بوجود آمده است و باعث شده  به طور ميانگين هر يک ساعت يک ميلياردر به دنيا اضافه شود.

منبع: https://bit.ly/33Q1gwW

 

 

اين مسئله سبب شده است، توده عظيمي از افراد دنيا براي سرمايه گذاري و کسب سودهاي فراوان به بازار سرمايه و ارزهاي ديجيتال روي بياورند و برخي ديگر از مديران کسب و کارها حتي به فکر داشتن بستري مناسب براي سرمايه گذاري مردم در حوزه ارز ديجيتال شدند.

 

?چنانچه شما به ايده داشتن يک وب سايت خريد و فروش ارز هاي ديجيتال با رعايت استاندارد هاي علم بلاکچين مي انديشيد ميتوانيد به يک شرکت معتبر و با سابقه اي مانند پيام آوا پردازش که در زمينه طراحي سايت صرافي فعاليت ميکند مراجعه و پس از ديدن نمونه کار هاي ثبت شده اقدام به دريافت مشاوره و ثبت سفارش از سوي اين مجموعه باشيد.

 

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال پيام آوا

 

جهت دريافت پروپوزال و اطلاع از نحوه راه اندازي سايت اختصاصي و هم چنين با امنيت بالا مخصوص خريد و فروش ارز هاي ديجيتال با شماره تماس ??????????? بگيريد.

 

طراحي سايت صرافي

چرا ساخت سايت صرافي ارز ديجيتال؟

کسب موفقيت در زمينه ارزهاي ديجيتال همچون بيت کوين و اتريوم و سايت هايي مانند والکس و نوبيتکس که در همين راستا  شکل گرفته اند، مي تواند هرکسي را به شوق آورد تا نسبت به راه اندازي سايت صرافي خود اقدام کند. اما ذکر اين نکته نبايد فراموش شود که طراحي سايت صرافي، نيازمند رعايت يک سري قاعده و قوانين است .

 

ساخت يک وب سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان و برنامه نويسان حرفه اي سايت که در مورد علوم بلاک چين ها و طراحي سايت اکسچنج و رمز ارز ها اطلاعات دارند، انجام و پياده سازي شود . اگر طراحي سايت شما به صورت اصولي و با رعايت استانداردهاي لازم انجام شود مي تواند تاثير بسيار درخشاني در اهداف شما و رشد اقتصادي در کسب و کار و درآمدتان داشته باشد.

 

 

ارز ديجيتال

طراحي سايت صرافي خريد و فروش ارز ديجيتال

طراحي سايت صرافي و ساخت صرافي آنلاين  يک اقدام حرفه اي از سوي صرافان سنتي است تا از اين طريق خدمات خود را به سمت ارزهاي نو ظهور ديجيتال سوق دهند. همزمان با تغيير و تحولات دو دهه اخير در علم و تکنولوژي ارتباطات امروز شاهد تغييرات بنيادين در پول سنتي و بوجود آمدن مفهومي به نام پول ديجيتال يا ارز ديجيتال هستيم. تجارت به صورت سنتي آن در حال تغيير است و منابع با ارزشي براي خريد و فروش در دنياي ديجيتال بوجود آمده است که وابسته به بانک هاي مرکزي نيست و به شکلي مستقل در ميان مردم جهان رواج يافته است. ارزهايي مانند بيت کوين يا اتريوم و … از اين دست هستند.

 

همانطور که مشخص است ارزهاي ديجيتال نيز به مانند پول معمولي بايد قابليت انتقال داشته باشند و در نتيجه کاملا مشخص است که انتقال ارزي که خود به صورت فيزيکي وجود ندارد تنها در فضاي مجازي اينترنت امکان پذير است. طراحي سايت ارز ديجيتال يک صرافي آنلاين براي ارزهاي ديجيتال در اختيار شما قرار مي دهد که شما مي توانيد از اين طريق با ارائه خدمات خريد و فروش ارز ديجيتال مشتريان و سود خود را افزايش دهيد.

 

شرکت طراحي سايت پيام آوا نمونه هاي موفق زيادي در زمينه صرافي ها را در اختيار شما قرار مي دهد تا به راحتي و بدون هيچ دردسري يک وبسايت حرفه اي در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال داشته باشيد. حتي ما به شما توصيه مي کنيم که وبسايت خود را چند زبانه طراحي کنيد تا علاوه بر ايران بتوانيد خدمات خود را در کشورهاي همساي نيز گسترش دهيد.

https://b2n.ir/728579

 

 

امنيت درطراحي سايت

امنيت بالا در طراحي سايت خريد و فروش و تريد ارز ديجيتال

در طراحي سايت شرکتي شايد دغدغه زيادي از نظر امنيتي نداشته باشيد چرا که ديتاهاي حساسي در چنين وبسايت هايي معمولا نگهداري نمي شود. اما در طراحي سايت فروشگاهي يا وقتي شما يک وبسايت براي خريد و فروش و تريد ارز ديجيتال طراحي مي کنيد قطعا اولين فاکتور براي شما حفظ امنيت اطلاعات کاربران و وبسايت شماست.

 

اين موضوع به قدري حياتي است که اگر سايت خريد و فروش ارز ديجيتال توسط ديگران هک شود شما متحمل هزينه هاي مالي و اعتباري بسياري مي شويد و در نتيجه ممکن است آينده شغلي خود را به راحتي از دست بدهيد.

 

بنابراين امنيت بالاي وبسايت هاي طراحي شده از اولويت هاي شرکت طراحي سايت پيام آوا است. ما با کادري حرفه اي به شما اين تضمين را مي دهيم که وبسايت خريد و فروش ارز ديجيتال که به شما تحويل داده مي شود با پشتيباني حرفه اي شرکت از امنيت در سطح جهاني برخوردار است.

 

از اقداماتي که در زمينه  امنيت اين گونه از سايت ها انجام مي شود مي توان به رمزنگاري بانک هاي اطلاعاتي،رعايت قوانين کشور در زمينه خريد و فروش هاي آنلاين و نمايش آنلاين ارزش هر ارز ديجيتال اشاره کرد. در واقع مي توان گفت با برقراري امنيت براي سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتال مي توانيد موفقيت خود را تضمين کنيد.

 

مزيت طراحي سايت صرافي و ارز ديجيتال  آنلاين؟

از نظر تاريخچه رمز ارز ها مي توان گفت که ارزهاي ديجيتال به همراه بحران مالي سال ???? در آمريکا پديد آمدند و در همان سال ارزهاي ديجيتال به دنيا عرضه شد. ارزهاي ديجيتال را مي توان نوعي پول رمزنگاري شده تعريف کرد که توسط افراد از طريق اينترنت براي پرداخت ها استفاده مي شود. که يکي از مهم ترين و قوي ترين سايت ها در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال سايت بايننس (binance) مي باشد.

 

از سوي ديگر در ايران چند سالي است که متقاضيان براي اين ارزهاي ديجيتال رو به افزايش است. به دليل تحريم ها نيز اين شکل از تجارت با اقبال بيشتري روبرو شده است. صرافي هاي سنتي نيز به طور گسترده به سمت دنياي جديد حرکت کرده اند و امروز شاهد وبسايت هايي هستيم که به صورت آنلاين امکان خريد و فروش اين رمز ارز ها را ايجاد کرده اند.

 

شرکت طراحي سايت پيام آوا طراحي وبسايت براي بيش از پنجاه صرافي در تهران و کرج را در کارنامه خود دارد و از اين رو پلتفرم هاي قوي و منحصر به فردي در اختيار شما قرار مي دهد تا با اطمينان کامل به طراحي وبسايت از اين دست بپردازيد.

 

بخش هاي مختلف طراحي سايت ارز ديجيتال

معرفي و اهم خدمات صرافي ارز هاي ديجيتال

جدول لحظه اي و آنلاين قيمت ارزهاي مختلف

طراحي صفحه نمايش نرخ حواله

طراحي صفحه اخبار و مقالات و آناليز و تحليل بازار

طراحي نمودار آنلاين نوسانات و تغيير قيمت ها

طراحي صفحه خريد و فروش اينترنتي ارز براي انجام معاملات ارزي بصورت مجازي

ايجاد حساب کاربري براي کاربران عضو سايت

طراحي و ايجاد حساب کاربري ويژه براي مشتريان فعال و دائمي

طراحي سيستم تبديل نرخ ارز

طراحي سيستم نقل و انتقال ارز بصورت اينترنتي

طراحي بخش خدمات ارزي برون مرزي

طراحي سيستم عمليات مربوط به حواله‌هاي ارزي

طراحي و پياده سازي بخش تبديل پول به ارز کشور مقصد

طراحي ماشين حساب هوشمند

طراحي قسمت ثبت قيمت ارز مرجع و ثبت اتوماتيک ساير قيمت ‌ها بر اساس نرخ تبديل روز جهاني و سودهاي تعيين شده

طراحي وب سايت صرافي

قيمت طراحي سايت ارز ديجيتال

 

 

همانطور که ميدانيد طراحي سايت ارزهاي ديجيتال ، نياز به امکانات خاص و همچنين نياز به تامين امنيت بالا دارد بنابراين تعرفه ساخت سايت ارز ديجيتال متفاوت از ديگر انواع وبسايت ميباشد.براي طراحي و راه اندازي اين نوع وبسايت بايد موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت يا امنيت پرداخت ها را رعايت کرد همچنين در طراحي سايت صرافي آنلاين، بايد انواع کيف پول هاي ارزهاي ديجيتال تعريف گردد. بنا به نياز درخواست امکانات هزينه هاي طراحي سايت ارز ديجيتال ميتواند متفاوت باشد . امروزه سايت هاي موفقي همچون نوبيتکس و والکس در زمينه صرافي وجود دارند که سهم زيادي از بازار را در اختيار دارند.   براي کسب اطلاعات دقيق تر از تعرفه قيمت طراحي سايت صرافي آنلاين و سايت هايي که امکاتي مثل سايت هاي والکس و مشابه آن را دارند با مجموعه پيام آوا به صورت مشاوره رايگان در تماس باشيد

نکته پاياني

چند سالي است که خريد و فروش ارزهاي ديجيتال در کشور ما آزاد شده است و از اين رو به سرعت شاهد گسترش اين بازار در کشور هستيم. استقبال زيادي از توليد اين رمز ارزها در کشور ايجاد شده است و در نتيجه پيش بيني مي شود که در سالهاي آتي اين بازار گسترده تر نيز شود.

 

اگر شما نيز قصد داريد با طراحي يک وبسايت در زمينه خريد و فروش ارزهاي ديجيتال به بازار پر سود اين رمز ارزها بپيونديد همين حالا با مشاوران شرکت طراحي سايت پيام آوا تماس بگيريد تا در اسرع وقت بهترين و با کيفيت وبسايت را به شما عرضه کنند.

 

پيام آوا در طراحي گرافيکي سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتال ظاهر آنها را بر اساس رعايت اصول زيباشناختي پياده سازي کرده و از اين طريق نظر هر کاربر و با هر سليقه اي را جذب مي کند. پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندک تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

منبع

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 141 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:20

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

اگر براي شما نيز سوال شده که يخچال دوقلو بخرم يا يخچال سايد باي سايد؟ به بررسي معايب و مزاياي يخچال فريزر دوقلو و يخچال سايد را حتما در اين جا بخوانيد.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصي دکوراسيون داخلي دکونيوز بسياري از افراد در هنگام خريد يخچال و فريزر در ميان دو دسته کلي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد دچار شک و ترديد در هنگام خريد مي شوند يکي از دلايل اين ترديد ميزان ظرفيت و امکاناتي مانند آبريز و يخ ساز اتوماتيک است از همين رو در اين قسمت ما سعي داريم با بررسي انواع يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد همراه شما باشيم تا بتوانيد با دانستن مزيت و معايب هر دو دسته به طور دقيق تر بتوانيد انتخابي آسان تر را انجام دهيد، پيش از آنکه به بررسي جزئي اين دو دسته از محصول بپردازيم لازم است به دو نکته در همين ابتدا اشاره کنيم چراکه اين دو نکته همواره جزو مواردي است که سوال در ذهن افراد به وجود مي آورد، به ياد داشته باشيد که عمق يخچال سايد باي سايد معمولا بين 70 تا 90 سانتيمتر مي باشد که قطعا از سطح کابينت شما بيرون مي زند اما بيشتر انواع يخچال دوقلو داراي عمق 60 سانتيمتر مي باشند که هم سطح با عمق کابينت شما قرار مي گيرد، از همين رو بسياري از افراد به دنبال مدل هايي از يخچال فريزر هستند که هم سطح با کابينت در آشپزخانه قرار بگيرند از اين رو تمايل بيشتري به انتخاب انواع يخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوييم اگر شما يخچال سايد باي سايد را براي منزل خود انتخاب کنيد بنا به فوت انتخابي‌ و اندازه‌ اي که انتخاب کرده ‌ايد از کابينت شما بيرون مي ‌زند اما عمدتاً يک يخچال فريزر دوقلو هم سطح با کابينت شما قرار مي گيرد چراکه همان طور که گفتيم داراي عمقي همسان با کابينت يعني 60 سانتيمتر مي‌ باشد اما بايد به اين نکته نيز توجه داشته باشيم که عرض يخچال هاي دوقلو 120 سانتيمتر است اما سايد داراي عرضي بين 90 تا نهايت 95 سانتيمتر مي باشد.

الزاماً يخچال سايد باي سايد کوچک تر از يخچال دوقلو نيست!

بسياري از افراد تصور مي کنند که يخچال دوقلو فضا و گنجايش بيشتري را به نسبت يخچال هاي سايد باي سايد به آنها مي‌ دهد اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم که در بسياري از مدل ها با مقايسه ظرفيت آنها ممکن از لحاظ گنجايش داخلي با يکديگر برابري ‌کنند يا برعکس ذهن بسياري از افراد مدل هاي بزرگ يخچال سايد باي سايد ظرفيتي بيشتر از يخچال فريزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اينجا ياد آوري کنيم که عمق سايد باي سايد بيشتر از يخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتي هستيد و ظرفيت آن براي شما از اهميت بسياري برخوردار است بايد توجه داشته باشيد که مبناي اندازه گيري يخچال و فريزر بر اساس ليتر مي باشد نه فوت چراکه ليتر مي تواند فضاي قابل استفاده در يخچال فريزر را به شما نشان مي دهد اما متاسفانه در کشور ما بسياري از مردم فوت را معيار اندازه گيري يخچال مي دانند اگر نگاهي به کاتالوگ و مشخصات اين دسته از محصولات بيندازيد، مي بينيد که همه جا گنجايش و ظرفيت بر اساس ليتر ذکر شده است و اين همان علتي است که شما يک مدل را در فوت هاي متفاوت مي شنويد لذا به صورت خلاصه به شما بگوييم حتماً براي مقايسه بزرگي و ميزان گنجايش يخچال فريزر دوقلو و يا يخچال سايد باي سايد ميزان ليتر آنها را مورد مقايسه قرار دهيد.

 

معرفي يخچال فريزر دوقلو

يخچال دوقلو در بسياري از کشورها به عنوان زيرمجموعه ‌اي از انواع يخچال سايد باي سايد به شمار مي ‌رود با اين تفاوت که در انواع يخچال دوقلو شما مي توانيد يخچال و فريزر را به صورت مجزا در مکان هاي متفاوت آشپزخانه تان قرار دهيد و هم سطح کابيت قرار گيرد، همانطور که گفتيم از لحاظ گنجايش و فضاي داخلي يخچال فريزر دوقلو مي تواند ميزان برابري با يخچال سايد در اختيار شما بگذارد از ديگر مواردي که خالي از لطف نيست بدان اشاره کنيم اين است که انواع يخچال سايد باي سايد عمدتاً داراي آب ريز و يخ ساز تمام اتوماتيک هستند که اگر اين امکان براي شما اهميت دارد در مدل‌هاي جديد يخچال دوقلو نيز شما مي‌توانيد مدل‌هايي را ببينيد که اين دو آيتم يعني ابريز و يخ ساز دارا باشند، مي‌دانيم که تاکنون نتوانسته ايد بين دوراهي انتخاب و خريد يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد يک کدام از آنها را انتخاب کنيد پس با ما با بررسي ادامه مزه همراه باشيد تا بتوانيد تصميم قطعي خود را بگيريد.

مزاياي يخچال دوقلو:

در اختيار داشتن فضاي مجزاي يخچال و فريزر: اگر شما از دسته بانوان اي هستيد که تمايل داريد به اينکه دو فضاي کاملاً مجزا براي يخچال و فريزر تان در اختيار داشته باشيد قطعاً خريد يخچال دوقلو مي تواند گزينه اي مناسب براي شما باشد، گنجايش بيشتر در برخي مدل ها به نسبت يخچال سايد باي سايد: درست است که در بسياري از مدل ها ممکن است شما گنجايش بيشتري در مدل هاي يخچال دوقلو در اختيار داشته باشيد اما همان‌ طور که گفتيم اين مورد امري قطعي در ميان برندهاي مختلف نيست براي همين نيز حتما ظرفيت يخچال و فريزر را بر اساس ليتر با هم مقايسه کنيد تا دچار اشتباه نشويد، قابليت چيدمان متفاوت: امکان قراردادن جدا يخچال و فريزر در انواع يخچال فريزر دوقلو مي تواند از مزيت‌هاي اين دسته از کالاها به شمار برود و اگر شما عزيزان داراي آشپزخانه اي هستيد که مي خواهيد در دو فضاي مختلف يخچال يا فريزر خود را قرار دهيد از اين دسته از محصول مي‌ تواند اولويت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور که اشاره کرديم عمق بسياري از مدلهاي يخچال دوقلو 60 سانتيمتر و معادل عمق کابينت مي باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع يخچال فريزر دوقلو در داخل کابينت آشپزخانه خود شما شاهد بيرون زدگي اين دستگاه نمي باشيد و اين امر کاملاً بنا به سليقه شما مي توانند از مزاياي اين دسته از محصولات به شمار رود.

معايب يخچال فريزر دوقلو

درباره معايب يخچال دوقلو بايد به شما بگوييم که شما در متن هاي مختلف اين مورد به گوشتان مي رسد که يخچال فريزر هاي دوقلو بسيار بزرگتر از مدلهاي يخچال سايد باي سايد هستند اما همان‌طور که گفتيم شما در مقايسه ابعادي و گنجايش داخلي مي توانيد به اين نتيجه برسيد که داشتن ظرفيت بيشتر و يا سطح اشغال جا نمي تواند دليلي بر ظرفيت بيشتر آن باشد، به زبان ساده تر براي شما توضيح داديم انواع يخچال دوقلو داراي عمق کمتر و ارتفاع بيشتري هستند و در يک ديد ممکن است اين حس را به شما بدهد که نسبت به يخچال سايد باي سايد فضاي داخلي بيشتري را در اختيار شما مي گذارد اما در حقيقت پس از مقايسه مي بينيد که همچين ادعايي حقيقت ندارد و اگر شما در فضاي آشپزخانه تان، فضاي کافي براي قرار دادن يخچال و فريزر دوقلو نداريد مي تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادي در دسته معايب اين يخچال به شمار ببريد و اين امر تنها به جاي شما در محل آشپزخانه تان بستگي دارد.

يکي ديگر از مواردي که افراد به عنوان معايب يخچال دوقلو نام مي ‌برند وجود آبريز و يخ ساز در يخچال سايد باي سايد در مقايسه با مدل هاي يخچال فريزر دوقلو مي باشد، اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم همان طور که در بالا نيز اشاره کرديم برخي از مدل هاي يخچال دوقلو در برندهاي مختلف اين دو آپشن را نيز در تنوع مدل هاي يخچال و فريزر دوقلو مي توانند در اختيار شما قرار دهند، تا اينجا متوجه شده ايد که وقتي مي خواهيم به معايب و مزاياي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد اشاره کنيم نمي توان اين موارد را جزو معايب و يا مزاياي آنها دانست چراکه دو مدل کاملا متفاوت با خصوصيات خودشان هستند که بنا بر سليقه و شرايط ما مي تواند جزو معايب و سليقه ما قرار گيرد و نکته اخر اينکه در طراحي کابينت هاي امروز به صورت پيش فرض فضا براي قرارگيري يخچال سايد باي سايد در نظر گرفته شده است.

 

معرفي يخچال سايد باي سايد

همانطور که مي ‌دانيد انواع يخچال سايد باي سايد به صورت يک يخچال و فريزر در کنار هم طراحي شده ‌اند که اگر شما در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد در فضاي جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهيد و فضاي بزرگي داشته باشيد مي توانيد يکي از مدلهاي يخچال فريزر سايد باي سايد را براي خود انتخاب کنيد اما بازهم تاکيد مي ‌کنيم که اگر مي‌خواهيد گنجايش و بزرگ تر بودن يخچال دوقلو و يخچال سايد را با هم مقايسه کنيد با نگاهي به ظاهر آنها تصميم نگيريد و با بررسي گنجايش آنها بر اساس ليتر فضاي داخل آنها را مورد بررسي قرار دهيد اما پيش از هر چيز لازم است به اين نکته مهم اشاره کنيم.

از مزيت يخچال سايد باي سايد به نسبت يخچال فريزر دوقلو مي ‌توان عموماً به تنوع بيشترشان در برندهاي متفاوت اشاره کرد اين مدل از انواع يخچال سايد به صورت دو درب معمولاً با پيشرفته ‌ترين تکنولوژي‌ هاي روز دنيا ساخته شده ‌اند اما امروزه مي توانيد اين دسته از محصولات را به صورت سه يا چهار درب نيز مشاهده فرماييد که هر کدام از آنها مي تواند دسترسي راحتي به مکان هاي متفاوت يخچال تان را براي شما مهيا سازد. معمولاً شما در انواع يخچال سايد باي سايد مدل هاي بيشتري نسبت به يخچال دوقلو مي توانيد آبريز و يخ ساز اتوماتيک را مشاهده کنيد پس اگر بخواهيم خيلي عاميانه بگوييم اين مورد يکي از ويژگي‌هاي مدل انتخابي شماست و قطعاً به عنوان يک مزيت و برتري به شمار نمي‌ رود چراکه شما به آساني مي توانيد در مدل ها و تنوع انواع يخچال دوقلو نيز اين قابليت را به همراه داشته باشيد.

منبع: deconews.ir

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:31

افزايش فروش و درآمد يک هدف اساسي است که زمينه رشد بيشتر را براي کسب و کارها فراهم مي کند. اما از حرف تا رسيدن به اين هدف فاصله زيادي وجود دارد. در اين يادداشت بررسي مي کنيم که کسب و کارها چگونه مي توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند بدون اينکه براي ساختار کلي مالي آن ها و پايداري سازمانشان مشکلي پيش بيايد.

با استفاده از شش روشي که در ادامه مي آيد، قادر خواهيد شد که برند خود را به تعداد بيشتري از مخاطبان بشناسانيد و اطمينان حاصل کنيد که تيم شما دائماً در حال تلاش براي رسيدن به اهداف سازماني است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشيد

اولين قدم تعيين اهداف روشن است. اغلب کسب و کارها رشد، افزايش فروش و افزايش درآمد را به عنوان اهداف اصلي خود معرفي مي کنند. اما اين سه هدف يکي نيستند. به عنوان مثال، افزايش فروش هميشه به افزايش درآمد منجر نمي شود. همچنين رشد و گسترش کسب و کار ممکن است به سرمايه گذاري هايي نياز داشته باشد که در ابتدا منجر به افزايش درآمد نشوند.

قبل از هر چيز، دانستن اينکه به کجا مي خواهيد برويد، بهترين راه براي فهميدن نحوه رسيدن به آن جا است. حتي اگر بهترين ابزارهاي موجود در جهان را در اختيار داشته باشيد، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش هاي تيم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس بايد تا حد ممکن در تعيين اهداف خود دقيق شويد. همچنين براي هر کدام از تيم هاي اجرايي اهداف جزئي تعيين کنيد که مطابق با اهداف کلي تر سازمان باشند.

 

مديريت ارتباط با مشتري باعث افزايش درآمد مي شود

 

2.مديريت ارتباط با مشتري را جدي بگيريد

مشتريان از شنيده شدن نظراتشان استقبال مي کنند و مايلند با فروشندگاني که از آنها خريد مي کنند، گفتگو کنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خريد خود بيان کنند خواه به صورت نظرسنجي، صحبت با ديگران و ... اين ويژگي براي تيم فروش شما مزاياي مختلفي دارد.

 

مشتريان نه تنها مي توانند شما را به خريداران بالقوه بيشتر (به شيوه اي موثرتر از بازاريابي عمومي) معرفي کنند، بلکه مي توانند نقايصي را در فرآيند فروش شما مشخص کنند که از هر زاويه اي غير از ديد آنها، به سختي قابل مشاهده هستند.

با ايجاد راه هاي ارتباطي مختلف با مشتريان خود، در اصل در حال دريافت مشاوره رايگان براي بهبود کسب و کار خود هستيد. به عبارت ديگر تا زماني که شرکت شما پذيراي بازخوردهاي مشتريان باشد، مي توانيد در کسب و کار خود تغييراتي ايجاد کنيد که تجربه مثبت مشتري را تضمين کند. نتيجه اين امر افزايش مراجعه، فروش و در نهايت افزايش درآمد خواهد بود.

 

يکي از بهترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي سازمان ها، نرم افزار CRM است. اين نرم افزار با جمع آوري اطلاعات مختلف مشتريان در يک پايگاه داده مرکزي، دسترسي ساده و سريع به آن ها را براي تيم فروش امکان پذير مي کند. همچنين تيم بازاريابي نيز مي توانند با استفاده از اين داده ها، فعاليت ها و کمپين هاي تبليغاتي خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمايند.

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:03

لینک دوستان

خبرنامه